استراتژی ساخت کلمات کلیدی

کلمات کلیدی قلب بهینه سازی موتورهای جستجوگر هستند و انتخاب صحیح آنها می تواند موجب موفقیت و انتخاب نامناسب آن ها شکست استراتژی بهینه سازی را به همراه دارد. با استفاده از ابزار google keyword planner یک لست 10 - 15 کلمه ای از کلمات مورد نظرتان که بیشتر جستجو می شوند انتخاب کنید. ای کلمات باید کلماتی باشند که مرتبط با موضوع وب سایت شما باشند و حتی الامکان از انتخاب کلمات یک سیلابی حذر کنید. وضعیت جستجوی افراد هر روز در حال تغییر است، بسیاری از افراد امروز به جای جستجو یک کلمه ای یک عبارت را جستجو می کنند.مثلا به جای << لپ تاپ HP>> آنها عبارت : << لپ تاپ HP مدل 1256 >> را جستجو میکنند.

لیست کلمات کلیدی شما باید پویا باشد. به این ترتیب که حداقل هر ماه بررسی و به روز شوند. مطمئن شوید که همیشه در حالت تحقیق در مورد کلمات کلیدی تان هستید و لیست شما در حال تکامل است.

ساخت صفحه متمرکز بر کلید واژه ( کلمات کلیدی)

هنگامی که موتورهای جستجوگر برای رتبه بندی به سایت شما می آیند همیشه بهتر است به چند صفحه وب سایت با کلمات کلیدی و عبارات مترادف راهنمایی شوند. به هیچ وجه سعی نکنید تمام کلمات کلیدی تان را در یک صفحه بگنجانید یا یک صفحه برای چندین کلمه کلیدی غیر مرتبط بهینه کنید. از لیست کلمات کلیدی برای تشخیص اینکه که چه تعداد صفحات وب مختلفی را باید ایجاد کنید استفاده کنید. در نهایت تعداد صفحات وبی که ایجاد می کنید باید با تعداد محصولات و پیشنهادهای فروش منطبق باشد.

ارسال نظر