مقدمه ای بر سئو (seo)

بهینه سازی سایت های اینترنتی در موتورهای جستجوگر امروزه طرفداران زیادی را برای یادگیری به سوی خود جذب کرده است.در این مقاله من می خواهم به زبانی ساده برای شما از search engine optimization که مخفف آن (seo) می باشد و همه کاربران ایرانی به آن سئو می گویند ، بنویسم.

خب، دوستان عزیز من میخوام به شما نشون بدم که چطور ترافیک سایت خودتون را بالا ببرید، بدون اینکه هزینه هنگفتی برای تبلیغ و کشوندن کاربر به سایت خودتون صرف کنید. قبل از اینکه بحث اصلی را شروع کنم دو تا مسئله مهم وجود داره که باید بهتون بگم.

چون شما می خواهید سئو کار کنید باید به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید. چراکه یکسری از اصطلاحات در سئو هست که به زبان انگلیسی بیان میشن مثل search engines (موتورهای جستجوگر) یا مثل keywords (کلمه کلیدی) و ...

یکسری از search engine ها را در اینجا بهتون معرفی میکنم : مهمترین این موتورهای جستجو گوگل (google) هستش که اکثرا کاربران ایرانی از گوگل استفاده میکنن ، میشه گفت اولین انتخاب هر ایرانی گوگل هست. bing و AOL دیگر موتورهای جستجو هستن که کاربران جهانی از اینها استفاده میکنن.

با ساتفاده از تکنیک های سئو ما میتونیم کاربران را به سمت سایت خودمون بکشونیم و ترافیک سایتمون را بالا ببریم.شای توی ذهنتون این سوال پیش بیاد که چه کسانی می تونن از سئو استفاده کنن؟

  1. کسانی که صاحب تجارت یا همون business کار هستن، یکی از عوامل اصلی اینه که ، من چطور توی ذهن مشتری رخنه کنم خیلی خیلی مهمه. باید در این زمینه کلمات کلیدی را در نظر بگیریم که بدونیم کاربران ممکنه اون را سرچ کنن، باید خودمون را همیشه جای کاربر بذاریم.
  2. وبلاگ نویس ها میتونن با محتوای عالی و کلمه های کلیدی کاربردی ترافیک را به سمت سایت خودشون بیارن. برای محتوای عالی باید کلمه های کلیدی مناسبی را انتخاب کنیم. تا اینجا این مطالب مقدمه ای برای شناسوندن سئو به شما دوستای عزیزم بود. در جلسه بعدی بیشتر درباره سئو به شما میگم...

نظرات (2) -

بسیار عالی :دی
منتظر مطالب بیشتر هستیم

محدثه چالشگر محدثه چالشگر 1394/12/5 17:37

سپاس از کامنتتون. ما را دنبال کنید

ارسال نظر